Samen bouwen aan converterende websites
Samen bouwen aan converterende websites
Babette droomde van een eigen manege, totdat ze het internet ontdekte. Ze wisselde op 14-jarige leeftijd Habbo Hotel in voor het bouwen van websites in HTML. De website voor haar eerste klant maakte ze in de tussenuren van school.
Een studie aan de School voor Journalistiek en een stage bij Vogue volgden en in haar afstudeerjaar werd ze aangenomen als online editor bij het tijdschrift Glamour. Als jongste staflid van G+J Uitgevers (later HEARST), was ze 8 jaar lang bij de digitale strategie van Glamour betrokken. Daar schreef ze jarenlang teksten, werkte ze content strategieën uit en werkte ze samen met multinationals waaronder L’óreal en H&M. Ze ontdekte hoe een groot merk als Glamour naar nummer 1 posities in Google wist te klimmen door middel van geoptimaliseerde teksten.
Inmiddels zet ze haar kennis in en helpt ze klanten middels SEO Tekst Atelier. Nu bouwt ze - net als vroeger - weer virtueel. Dit keer geen hotels, maar converterende websites.